سالروز شهادت معلم شریعتی

     Dr.ali shariati

       

       به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت دکتر علی شریعتی 
                                                                         

                                www.shariati.com  

               
نظرات 5 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ http://moongate.blogsky.com/

خدایــــــــــــــــــش مرد بزرگیه .. بود واسه شریعتی معنی نداره ... این جمله اش رو بیشتر از همه دوست دارم .. واقعآ نشون دهنده باطن آدمه دلسوزه ..

شراره سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:56 ق.ظ

این که به یادش بودی علی جان خیلی عالیه.
شعر خیلی قشنگی انتخاب کردی...

ماه زرد سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:08 ب.ظ http://yellowmoon.persianblog.com/

تو خاموشی ، که بخواند ؟ تو رفته ای ، که بماند ، که بر نهالک بی برگ ما ، ترانه بخواند ؟؟؟؟!!!!!!

خدت می دانی کی هستم سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:47 ب.ظ

دلم مخواهد صدات را بشنوم....

....

مینا کمونیست جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:35 ق.ظ

سلام خودت میدونی که کی هستم اگه زنگ زدی بهش تا صداتو بشنوه میرم پیش اقات شکایت میکنم.
کاشکی منم شهید میشدم برام شعر میگفتی.
رو سنگ قبرم بنویسید من از دست دختر بازی های تو مردم.
پدر خاطرخواهی بسوزه .
ای مرگ بیا در اغوشم تا این نیم وجبی با خیال راحت با همه گفتمان کنه.
الهی تیر بخوره توووو بال چپت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد