سلام ... هر کس که هنوز اینجا سری می زنه یا نمی زنه ... همه سلام .

کلاغ آسمان 1 ساله شد . آذر پارسال بود که شروع کردم .

کلاغ آسمان 1 ساله شد . و با چه اشتیاقی شروع کردم ...

کلاغ آسمان 1 ساله شد . و من 1 سال پیش جایی رو پیدا کردم که حرفم رو منتقل کنم .

کلاغ آسمان 1 ساله شد . و در این یک سال من خیلی بیشتر نوشتم ...

کلاغ آسمان 1 ساله شد . خیلی نوشته ها رو شاید هیچ کس نخوند .

کلاغ آسمان 1 ساله شد . اما برای من مهم این بود که می نوشتم و می نویسم .

کلاغ آسمان 1 ساله شد . اما تنها یک ساله شد !

کلاغ آسمان 1 ساله شد . و من همچنان خواهم نوشت ... و دامنه ی پرواز کلاغ گسترده تر خواهد شد !

 

                          کلاغ آسمان !  تولدت مبارک ...  

نظرات 6 + ارسال نظر
محبوبه دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ب.ظ http://hozoor.blogsky.com

سلام ...خسته نباشید
تولدتون رو تبریک میگم...
انشالله همیشه پر قوت و پر انرژی باشید....
و خب البته خوش به حال اونهایی که برای دل خودشون می نویسند.
موفق باشید

پردیس سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ب.ظ

تولدش مبارک..........
منتظر نوشته های بعدیت هستم.....

ماندانا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:18 ب.ظ

tavalodesh mobarak

نیلوفر شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ق.ظ

کلاغ آسمان یکساله شد . کلاغ ها کی پرواز رو یاد می گیرن؟؟

پرنده ی کوچک خوشبختی هر وقت به خورشید رسیدی پیغام

نیلوفر مرداب را به او برسانو بگو که چه زیبا ست زندگی...

تولدت مبارک...

[ بدون نام ] شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:16 ق.ظ

شراره سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام تولدش مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد