سلام .

10 ماه از عمر وبلاگ کلاغ گذشت حرفهای زیادی زده شد . چیزهای زیادی نوشته شد . روزهای پر فراز و نشیبی همراه با این وبلاگ گذرانده شد . خیلی ها اعتقاد دارن وبلاگ خسته کننده ای ، وبلاگ کلاغ !  و عده ای عقیده دارن که نوشته ها سنگین ، نا مفهوم ، گنگ و هستند !  عده ای از فضای دلگیر وبلاگ شکایت دارن و معتقدن که فقط نباید نوشته توی وبلاگ باشه ( مثلا انتظار میره از وبلاگ کلاغ که به بحث های روزمره ، عام پسند و ) رو بیاره !

حرفی نیست !  شکایتی نیست !  من ، هیچ وقت نوشتن رو به خاطر هیچ کس کنار نمیگذارم !  حتی اگه نوشته های بلند و کوتاه من هیچ وقت و توسط هیچ کس خوانده نشن !  حتی اگر هیچ وقت ، هیچ کدومشون چاپ نشن ! 

مهم نیست   من برای خودم می نویسم ! و شاید همیشه فقط کاغذ حرف من رو بفهمه !   اگر چیزی که می نویسم عام پسند نیست ، دلیلش اینه که از عام معمولا فرار می کنم !  چرا این وبلاگ یه دفترچه ی روزنگاری نیست !؟ چون همیشه از روزمرگی فرار می کنم !

شکایتی نیست ! 

برای وبلاگ نظر بدین . آیا واقعا کسانی که برای شنیدن حرف کلاغ به وبلاگش میان ، فضای وبلاگ براشون خسته کننده شده ؟  واقعا دوست دارم نظرتون رو بدونم .  آیا واقعا نیاز به تغییراتی هست توی وبلاگ ؟ آیا این که در وبلاگ کلاغ ، فقط نوشته وجود داره خسته کنندست ؟  

هر چی فکر می کنین ، رو در قسمت نظرات بنویسین

به نظرات شما نیاز دارم برای ادامه ی کلاغ

پس ، منتظرم

ک . آسمان

نظرات 12 + ارسال نظر
یه تنها دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام گفته بودی نظر بدیم با اینکه میدونم اونقدر مصمم هستی برای ادامه کلاغ و نیازی به تعریف و انتقاد نداری و این حرکت واقعا زیبات صرفا به خاطراحترام هست باید بگم کلاغ عالیه و یقین داشته باش که تنهاهایی هستن که همیشه باهاتن موفق و سر بلند و همیشه مصمم باشی....

همیشه عاشق تنــــهـــــاست ؟؟؟؟
ممنون از لطفت عزیز تنها ...
به همراهی شما نیازمندم ...

طنین تنهایی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:37 ق.ظ http://bitaropoud.persianblog.com

منم یکیش...

همیشه همراه من ....
مرتضی عزیز واقعا ازت ممنونم

شراره سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام علی
من دیگه نظری ندم بهتره چون این حرفها همه نظرات من بود!
همیشه کسی که یک کاریرو شروع می کنه باید جنبه انتقاد داشته باشه!!!!!!!!!! درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر جنبه ی انتقاد نبود اصلا این نظرخواهی رو نمی کردم عزیز دلم .....

دیگه مهم نیست کی هستم . سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:23 ب.ظ

خیلی خوب . ادامه بده .
و بیشتر بنویس .

چرا دیگه مهم نیست ؟؟؟
حتی در عدم ، خیلی چیزا وجود داره ....

ماندانا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ق.ظ

salaaam ali
khooooobi
webloget aaliye
edame bedeh

حتما ...
لطف داری عزیزم ...

بهروز جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:07 ق.ظ

در بیا بان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

گرچه منزل بس خطرناک است مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست بایان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب
جمله میداند خدای حال گردان غم مخور


{{علی جان با این وجود به حرف دوستانت گوش بده شاید جاهایی حق با اونا باشه}}

سلام برسون

بعله !!! کاملا درســــته ...
ممنون عزیزم

آلا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:08 ب.ظ http://wittygirl.persianblog.com

همهء حرفخا رو بشنو ولی نگذار کسی به جای توتصمیم بگیره .... مهم خودتی و دلت .... بذار همه همیشه همه بمونن .... و خودت همیشه نا خودای خودت باش .... بلاگت همونیه که باید باشه .... اگه غیر از این بود تغییر می کرد .... موفق باشی علی حان ....

تا حالا همین کارو کردم ...
از همراهیت واقعا ممنونم آلاله ...

[ بدون نام ] جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:35 ب.ظ

halam be ham mikhore az to o webloget az hamatoon hamatoon har che ke hast bihoode hast har che ke hast bihoode hast har che ke hast bihoode hast

واقعا معذرت می خوام که اینقدر روی وضع مزاج شما تاثیر منفی گذاشتم . کاری از دست من بر میاد ؟

طنین تنهایی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:19 ق.ظ http://bitaropoud.persianblog.com

شبی در محفلی ذکر علی بود/شنیدم عارفی فرزانه فرمود:/اگر آتش به زیر پوست داری/نسوزی گر علی را دوست داری/وگر مهر علی در سینه ات نیست/بسوزی گر هزاران پوست داری//.....تولد امام علی مبارک....

ماه زرد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:38 ب.ظ http://yellowmoon.persianblog.com/

دلخوشی ما ، همین کلاغه آسمونه که مییاد و با اومدنش ، خبرهای خوش میده به ناخوشی روزهای ما .... منتظر نوشته بعدیت هستیم . یا علی .

سیدرضا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:49 ب.ظ http://yahooha.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
به وبلاگ حقیر ماهم سری بزن
مطالب خوبی داره
مرسی

مینا کمونیست جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 ق.ظ

شراره الهی قربونت بشم
خوب این کلاغ رو کفری کردی
منم شکایت دارم
مگه نگفتی یه ترانه هم در مورد وجود نازنین من میسرایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد