یک علامت تعجب بزرگ ، مدتهاست در ذهنم می غلتد . چه شد ؟ شاید زیاد بهانه می گرفتم ، از همه چیز . خسته شده بود و می دانستم ولی هنوز همه چیز را انکار می کرد . انگار حرفی برای گفتن نداشتم . همه ی حرفهایم را زده بودم . دلگیر بود و می دانستم ولی انکار می کرد .

قــــفل ... چیزی برای گفتن نداشتم و انگار همه ی لغت هایی که آموخته بودم را فراموش کرده بودم . تبسم های خیالی . در آن روز سرد ، چه گرم !  ..................  چقدر بهانه گرفتم .

یک روز !!!  چه فرصت خوبی .

در تنهاییش ، خلوتش ، سکوتش جایی ندارم و چه غوغایی از این سکــــــــــــوت !

در کلنجار با خودم چه فکر ها که نکردم . همیشه مقصر بوده ام . این حس گندیده همیشه من را مقصر ساخته و من بی تقصیرم . باید به همه چیز عادت کنم . حرف هایی پر از طعنه و خسته کننده ، تمام چیزی بود که من را مقصر ساخت . و من در همین تنهایی بی رنگ باید به همه چیز عادت کنم .

چقدر سرد شدم . چقدر ســـــــرد شـــــــــــدیم و گرمایی نیست که ...

چقدر مقصرم ..... 

 

کلاغ آسمان   -   17 / 2 / 83                                         به بهانه ی : م . ب

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:13 ب.ظ http://rezaclub.tk


جان باز مثل همیشه از دیدن صفحه به روزشده ات شاد شدم و با خواندن مطلبت که مثل همیشه شیوا، اندیشمندانه و ارتباط دهنده است شادی ام افزون شد ‌یه سری به من بزن
لطف کن من را لینک کن

مینا کمونیست جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ

zanam marg shode
ye dafe ham be khatere man ye chiz benevis
kalaghha ha ra bayad kosht
joore digar bayad pokht
ba sose mayooneze mahram bayad khord
movafagh basham dar tamame toole omr
be omide didaram ta bad
bye bye

[ بدون نام ] شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:02 ق.ظ

اره واقعا بی تقصیری . ولی خوب خیلی وقتا همه چیز اونجوری که ادم می خواد پیش نمیره . هیچ کاریشم نمیشه کرد ......... چی بگم...

پردیس یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ب.ظ

zajr keshidan az adat kardan behtar ast . adat chize ghashangi nist . adat be sardi tora sardtar mikonad . inja 2 moshkel vojood darad . 1)sardi be soraghe to amade . 2)to sardi ra pazirofti . va najangidi . sardi roozi be pishe manam amade bood va hata alanam hast . montazer neshaste . ta man selaham ra kenar bogzaram . midani selahe man chist ?

سمفونی مردگان جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام
جای حرف داره....
انسان تو در غلافی از ترس غوطه وره
ترس از خویش و دنیا زیرا بدان شکل نیست که باید.
سپاس
عالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد